Post-Doctoral Fellow

• December 2021 - December 2023: Dr. Juan  VAZQUEZ - title « PROMAGAL - Diagnostic de défauts et Estimation de l’état de dégradation de composants à base de données et de modèles : vers une PROduction raisonnée optimale dans le cadre d’une MAintenance prédictive d’une ligne de GALvanisation» - co-supervised with Dr. C. Simon (Cran, Universite de Lorraine) in collaboration with ArcelorMittal Maizières Research S.A. under the financial support France Relance.
  • October 2021 - September 2023: Dr. Julien  THUILLIER - title « Health Aware Control System development for Reusable Cryogenic Liquid Rocket Engines» - co-supervised with Dr. M.S. JHA (Cran, Universite de Lorraine) in collaboration with the National Centre for Space Studies (CNES), France
  • Janvier 2019 - Avril 2019: Fatemeh KARIMI POUR (UPC, Terrassa, Spain) - title « Health-aware Optimization-based Control Design»
  • December 2015 - December 2016: Mang ZHOU (Harbin Institute of Technology, Harbin, China) - title « ault Detection and Isolation method design for LPV Systems» in collaboration with DR. M. Rodrigues, University of Lyon.
  • Mars 2015 - Juillet 2015: Jean SALAZAR (UPC, Terrassa, Spain) - title « Actuator Fault-Tolerant Control Design for Over-actuated Systems conditioned by Optimal System Reliability» in collaboration with Dr. P. Weber (CRAN- UL)
  • Mars 2014 - Juillet 2014: Damiano ROTONDO (UPC, Barcelona, Spain) - title « Virtual actuator FTC design under actuator constraints» in collaboration with Dr. J.C. Ponsart (CRAN- UL)
  • Janvier 2013 - Juillet 2014: Zhenuah WANG (Harbin Institute of Technology, Harbin, China) - title « Fault Detection and Isolation method design for Descriptor Systems» in collaboration with DR. M. Rodrigues, University of Lyon.
  • June 2010 - December 2010: Adriana AGUILERA (CENIDET - Mexique) - title « FDI Estimation method synthesis for D- LPV system : application to a Binary Distillation Column »
  • January 2009 - December 2009: Dr. Carlos Astorgas (CENIDET - Mexique) - title « Active Fault tolerant control design for Descriptor LPV system »
  • September 2008 - August 2009: Dr. Abbas Chamseddine (Concordia University, Montréal, University) - title « Synthèse d’une méthode d’accommodation de défauts sévères optimale vis-à-vis de la reconfiguration des références /des lois de commande par platitude »
  • February - June 2008: Dr. Sebastian Tornil (UPC, Barcelona - Spain) - title « Active fault tolerant control design for “uncertain” polynomial system »